Jdi na obsah Jdi na menu

Prostřední Bečva

Okružní procházka přes pasekářské osady pod Radhoštěm

Prostřední Bečva – Pod Suchou – Prostřední Bečva

Start výletu: autobusová zastávka Prostřední Bečva,hotel Zavadilka

Cíl výletu: autobusová zastávka Prostřední Bečva,hotel Zavadilka

Délka trasy: 6 km

Náročnost: nenáročný výlet (vhodný i pro děti)

Občerstvení: Prostřední Bečva

Od autobusové zastávky Prostřední Bečva,hotel Zavadilka se vydáme po modré turistické značce,  která nás dovede k nedalekému rozcestí  Camp Kněhyně. Odtud jdeme po modré proti proudu horského potoka Kněhyně. Zhruba po půl kilometru přejdeme přes most a společně s modrou začneme stoupat. Projdeme osadou, vejdeme do lesa a pokračujeme ve výstupu přes horskou osadu Na Grúni až k rozcestí Pod Suchou. Zde odbočíme doleva a spolu s červeným místním značením začneme mezi pastvinami sestupovat dolů. Cestou se nám naskýtají pěkné výhledy do údolí Bečvy a na protilehlé Vsetínské vrchy. Zanedlouho odbočíme doleva na modré místní značení, které nás provede přes osadu Ježovec k mostu přes potok Kněhyni. Odtud se pak vrátíme stejnou cestou po modré turistické značce k autobusové zastávce Prostřední Bečva,hotel Zavadilka. 2. varianta: neodbočujeme doleva na modré místní značení, ale pokračujeme dále po červeném místním značení až k rozcestí Camp Kněhyně, odtud pak po modré turistické značce k autobusové zastávce.